Tria el teu idioma...

dissabte, 11 de gener de 2014

SODAlicious Design Team…yeaaah!!


Bon dia!

Dzień dobry!!


Avui vinc encantada de la vida i d'aquest 2014 amb notícies fresques, fresques! per tots vosaltres.

A veure si coneixeu a algú d'aquest fantàstic equip de disseny de SODAlicious.

;)




Us les presento a totes:


i…

Esther!!!

Cliqueu sobre la imatge si voleu conèixer una mica més sobre la resta de l'equip desde el blog de SODAlicious


I aquí us deixo el texte original en català sobre mi:


Hola! Sóc l’Esther i vinc de Barcelona.

Una de les coses més importants a la meva vida és disfrutar fent les coses que més m’agraden. En això, el meu vi va ser el meu millor mestre. Amb ell vaig aprendre a dibuixar, a pintar, a embrutar-me les mans, a divertir-me creant i a deixar volar la meva imaginació. 

Avui en dia la meva gran passió i inspiració és la Lola, una bulldog anglesa de 4 anyets que omple d’amor i alegria tots els meus dies.

Sóc sensible, romànticaaaa:) i una altra de les meves passions és la fotografia. Admiro la naturalitat i la bellesa de les coses més simples i imperfectes. I l’objectiu de la meva càmera sempre està a punt per a poder capturar-les.


 Vaig endinsar-me al món del scrap fa només 2 anys i poc a poc vaig anar descobrint que l' Art Journal i les tècniques de Mixed Media són les que, d’una manera més natural i sense esforços, més s’adapten a la meva manera de ser, sentir i expressar-me. El gesso, les tintes i la màquina de cosir són els meus companys de viatge inseparables.

M’encanta el caos de la meva habitació d’scrap en ple procès creatiu. La majoria de vegades començo treballs sense saber què vull fer ni com acabaran. I són aquests dies els que més m’agraden! Perquè així és com jo em relaxo de les obligacions i problemes diaris i em sento lliure en un món que està ple de vida.


Esther;)

___________________________________________________



Agraïr a la Nulka i a la Jaszmurka la seva confiança i molt contenta de formar part d'un equip tan fantàstic com aquest!

Si és que són, desde que vaig començar amb l'scrap, LES MEVES PREFEEEEES!!!!! Aiiii que ploro!!:P

què us haig de dir més??

Viscaaa, yupiiiiii, yeeeeeeyyyy!!!!

A crear!



14 comentaris:

  1. Hola! Nice to meet you. Glad I found your blog :) Will be in Barcelona this January :) kissinia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hi Kissina!! Nice to meet you too!!! Have fun and enjoy in Barcelonaaaa:D

      Elimina
  2. Esther!!!!!!!!!!!!

    Acabo de veure-ho a l'Instagram i he vingut correns aquí per felicitar-te!!!!! Quina emoción nena!!! Moltes felicitats!!!!! Me n'alegro molt, a disfrutar-ho!!!!!!!!!

    ResponElimina
  3. oooooooohhhh moltes felicitats!!!!!
    brutal!!! que disfrutis de la nova experiència... seguirem els teus tballs com a DT member, jiji

    ResponElimina
  4. We will have a lot of fun all together hihi :D

    ResponElimina
  5. Uauuuuuuuuuuuuuu molt be!!!!! moltes felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  6. Nena, nena, nenaaaaa!!!! ja t'ho he dit pel face, però es que això es mereix una fiestuqui!!!!!
    Una polaca al dt polaco!!!! visca la meva catalana artjournalera!!!

    ResponElimina
  7. Em desconecto uns dies i mira la que organitzes!!!!!!!!! Felicitaaats!!!!! estic molt molt contenta!!! la millor manera de començar el 2014!!!!!
    Un petò molt molt gran!!!!

    ResponElimina
  8. bona manera de començar l'any! felicitats!

    ResponElimina
  9. Enhorabona, preciosa! No em sorprèn gens amb aquest ART que tens!
    Molts petons

    ResponElimina
  10. Moltíssssssssimes gràcies!! :D
    Al costat de totes vosaltres dóna gust seguir treballant i compartint part de la meva vida a través del blog, l'scrap, els tallers, les crooops fantàstiques que tant en tant muntem! Sou la canyaaaaa!
    Aquest 2014 la seguirem liant, no en tingueu cap dubteee!! :P
    Petoooooons!!

    ResponElimina
  11. happy to meet you through sodalicious !!!!!

    ResponElimina
  12. I torno a felicitar-te per aquesta DT!!! crec que el teu scrap encaixa 100% amb Sodalicious!!! que en gaudeixis moltttttttttt!!!

    ResponElimina