Tria el teu idioma...

dimarts, 11 de febrer de 2014

BLOG HOP: Llibre Alterat - Destinació WIESBADEN

És igual ON, QUAN i COM, el més important sempre és amb QUI!

Mes de novembre 2013, tardor, escapada de nenes… :D
 L'Elena, la Mireia, la Xènia i jo passejàvem felices pels carrers de Wiesbaden (Alemanya) quan de sobte vam topar amb una llibreria d'antiguitats.

La Mireia no va trigar ni 2 minuts en reaccionar...

El meu llibre abans de ser transformat en journal

I ens va regalar un llibre a cadascuna de nosaltres. La única condició:

 Transformar-lo en el nostre propi journal de viatge i fer una publicació conjunta de cada versió als nostres blogs.

 Un nou Blog Hop!

Aquí teniu el meu, plè de colors, alegria i una pila de bons records i moments inoblidables immortalitzats en un llibre.



















I ara us toca a vosaltres saltar de blog si teniu ganes de veure com han alterat els seus llibres les meves "macarronas"!!! :D



hop hop hop!!!

Que tingueu un feliç dimarts!

;D

9 comentaris:

  1. Com m'agrada el resultat, macarroneta meva! Aquest llibre té una nova vida, no queda res del que va ser! Ara explica la nostra història, la d'un cap de setmana genial amb unes bones amigues! Muak!

    ResponElimina
  2. ARTISTA!! Tot i cada un dels detalls es espectacular!! Tens un talent impressionant Esther!! Felicitats!! Ahhhh! I per cert!!! que em vaig assabentar per l'instagram que estas embaraçada: oeeeeeeee, felicitats per partida doble doncs!! Una abraçada forta guapa!

    ResponElimina
  3. Uaaaaaaaaaaah!! Quina transformació!! M'encanta aquest verd!! Molt xules les fotos, la combinació.. tot! <3
    Quina escapada guaii! :)))
    petonassos

    ResponElimina
  4. Les fotos , els colors... preciós, ets feliç i tot el que fas respira això!!!
    Un petonàs gegant!!!!

    ResponElimina
  5. Fantàstic Esther!! M'encanta veure com tres persones, partint de la mateixa base, podeu crear coses tant diferents.
    Petons guapa.

    ResponElimina
  6. Moltes gràcies boniques meves!!!!! Petons a totes ;D

    ResponElimina
  7. Me encanta como ha quedado! Es precioso!!! Sois todas unas ARTISTAS!!

    ResponElimina
  8. espectacular !! me encanta el trabajo de mix media que has hecho !

    ResponElimina