Tria el teu idioma...

dimecres, 26 de març de 2014

Art Journal Challenge nº47 - SUPERSTITION

Ets supersticiós?

A mi m'agrada dir que no ho sóc…
però he de reconèixer que dubto abans de passar per sota un escala, que se'm posen les pèls de punta quan se'm creua un gat negre (i mira que són macos!), que no m'agraden "los martes y trece" (i això que les meus pares es van casar un dia com aquest i després de 38 anys segueixen sent els mateixos perdalets que eren aleshores) i que em dóna mal rollo que se'm trenqui un mirall o se'm caigui de les mans el saler…

aiiiiix!!! crec que hauria de revisar una mica els límits de la meva inconsciència supersticiosa, no creieu? :D

Això sí! El color groc m'encanta! 

I per què us explico això avui?

Doncs perquè precisament aquest és l'últim tema de 

Català "SUPERSTICIÓ" 

Polonès "PRZESĄD/ZABOBON"

Anglès "SUPERSTITION"


I aquesta és la meva interpretació al repte:



Aquí us deixo l'enllaç al seu blog per penjar-hi els vostres treballs:





Espavila si encara no l'has fet perquè tens temps fins demà!

TIC TAC TIC TAC….!!

Molta merda!!!! 
(com se sol dir perquè porti sort als supersticiosos!)
;D


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada