Tria el teu idioma...

diumenge, 23 de març de 2014

TUTORIAL Plantilla KdS Març - PECATS

Fa dies que us volia ensenyar la meva interpretació de la plantilla de Kds per aquest mes de març i encara no ho havia fet!


I igual que vaig fer per la de SODAlicious, també tinc un tuto ben senzillet per compartir amb tots vosaltres per tal d'animar-vos a seguir participant en tots aquests reptes genials que ens plantegen;)

Tot el material que necessites de ben segur que el tens per casa

Vaig compartir aquest tuto amb totes les noies que van assistir al taller de Kds que vam fer el passat 8 de març i va ser genial veure-les treballar tan entregades i disposades a passar-s'ho bé! 

La veritat és que la vam començar a fer com si fos un joc per practicar amb diferents tintes, gessos, plantilles i altres coses que teniem per sobre la taula. Finalment, el resultat va ser aquest i en tots els cassos van sortir unes interpretacions magnífiques 

Des d'aquí felicitar-les a totes!


El que us deia…PLANTILLA DE MARÇ de KdS:


Aquí us deixo amb el tuto:




Si no saps com fer els teus washi tapes artesanals és que encara no t'has llegit el tutorial que vaig fer per a que n'aprenguessis. El trobaràs clicant aquí ;)


Això és tot per avui

Espero que us hagi servit!

Feliç diumenge!!!


6 comentaris:

  1. Genial!!! M'agrada moltíssim!!! Mil gràcies!!
    Ptonets!!

    ResponElimina
  2. UOHHHH. El vaig veure per l' insta, i q vols q et digui.... desgarrador!!! m' encanta ^^ besitos

    ResponElimina
  3. El tuto genial i el LO fantàstic Esther!! Això d'una única foto partida en 4 m'ha encantat.
    Petons guapa.

    ResponElimina