Tria el teu idioma...

dimecres, 16 d’abril de 2014

Color del Mes KdS Abril - Smile:)

Avui inauguro secció nova al blog amb la meva participació a partir d'ara al COLOR DEL MES que Kits de Somni proposa mensualment.

A mi personalment, em costa molt treballar amb segons quins colors o conjunt d'ells. Els que em seguiu us en haureu adonat;)
 M'agrada treballar amb el blanc, el negre i un o dos colors més com a màxim. És més el meu estil o on em trobo jo més còmode alhora de fer qualsevol treball.

Acceptar formar part del fantàstic equip de disseny que té Kds comporta acceptar també aquest tipus de nous reptes personals però això també m'agrada... i molt! :D

Si a vosaltres també us passa el mateix us animo encara amb més motiu a participar-hi.

Si n'aprendrem junts de coses amb KdS!

;D

I pels que encara aneu una mica perduts us explicaré una mica què és això del COLOR DEL MES i de què es tracta.

Cada mes, Kits de Somni ens proposa una paleta de colors amb la que fer un treball. Pot ser una pàgina (layout), una tarjeta, un minialbum…el que tu vulguis! L'única condició és utilitzar la combinació de colors proposada.

Aquesta és la combinació d'abril:


Tot l'equip de disseny de KdS participa al repte mostrant les seves interpretacions que trobareu recopilades en un post mensual al blog de Kits de Somni i on s'habilita un espai on penjar els vostres treballs com a participants del repte.

Cliqueu aquí per accedir al post d'aquest mes!

El treball guanyador surt sempre anunciat a la revista de Kds del mes següent i la persona que l'hagi fet serà dissenyador convidat en les seccions de Plantilla i Color Combo per un mes. Una bona manera de donar a conèixer el teu art donada la gran difusió que té KdS a nivell mundial;)

No t'ho deixis perdre i participa amb nosaltres!

Us deixo amb la meva interpretació:

SMILE :D






Amb ganes ja de veure totes les que feu!

Feliç setmana;)

Esther




2 comentaris:

  1. Woooo! Però que requeteprecios!!! M'encanta com t'ha quedat amb aquests tons tan pujats

    ResponElimina
  2. Doncs no se't dóna gens malament ; ). Ha quedat xulíssim !!!

    ResponElimina