Tria el teu idioma...

dilluns, 7 d’abril de 2014

Per molts anys LOLA!

No podia tenir millor companya d'aventures que tu en aquesta vida!

Tu fas que cada dia em senti especial,
i m'omples de somriures fins i tot en els moments més dolents.

Em protegeixes, em cuides, em mimes i em regales infinits instants de felicitat a canvi d'una simple carícia.

Així és la meva gorda que avui fa 4 anyets!

Sota una aparença d'animal ferotge, lleig i amb cara de molta mala llet (hehehe!) s'amaga un ésser tremendament intel·ligent i molt especial per tothom que la coneix.




Per molts anys Lola!





Feliç dia preciosa meva!

4 comentaris:

  1. Felicitats, Lola! Petonets per totes dues.

    ResponElimina
  2. Per molts anys a la Lola!!! un petò per tu!!! i unes pessigolles a la panxa per la Carla!!!

    ResponElimina
  3. Fas unes pàgines brutals, m'encanten.

    ResponElimina
  4. Moltes felicitats !!! Aquest LO és fantàstic, com tot el que fas.
    Cristina

    ResponElimina