Tria el teu idioma...

dijous, 10 d’abril de 2014

Plantilla KdS Abril - COUNTING DOWN!

La plantilla que aquest mes d'abril ens proposa Kits de Somni promet!

És diferent, original, caòtica!!! COM MOLA!!!

És veritat que sembla una mica difícil tan encapsulada en un dels cantons de la pàgina però aquests són els reptes que més m'agraden i  estic segura que aconseguireu uns treballs magnífics i molt sorprenents:D

Deixeu-vos portar per la vostra imaginació i trenqueu amb la aburrida rutina!

Us deixo amb la meva interpretació per si voleu començar a inspirar-vos...




Fons blanc, un toc de gesso negre que segueix tot el contorn que ens proposen a la plantilla i un petit collage de trossets de paper de diferents col·leccions de SODAlicious que vaig agafar de la meva capseta dels retalls. A casa meva no es tira res i tot s'aprofita! ;D 




El tema que he triat per donar-li un títol: 

COUNTING DOWN: 3, 2, 1…

Perquè per mi comença la compte enrera senyors i senyores, aiiiii quins nervis!!!! :P


Teniu tot el mes per penjar la vostra al blog de Kits de Somnis.
Recordeu que a la revista del mes que ve es publicarà la interpretació guanyadora;)

Aquesta és la plantilla...


Entreu al blog de KdS, aquí!,  per veure les interpretacions de tots els membres de l'equip de disseny.

Son la canya!!


Feliç inspiració!

:D

4 comentaris:

  1. És brutal!!!! M'agrada moltíssim!!!
    Ptonets!!

    ResponElimina
  2. m'agrada tot la superposició de capes de papers que has fet! xulisim!

    ResponElimina
  3. Molt xulooooo!!!! m' agrada aquesta foto!!!!!
    ja s' apropa... suposo que és moment de nervis, il.lussió, por... falta poquet!!! ànims!!
    ptns!!

    ResponElimina
  4. És genial! Té moltíssima força!

    ResponElimina