Tria el teu idioma...

dimecres, 9 d’abril de 2014

Taller a Scrap i Pebre - El programa:)

Queden només 3 dies!
pels tallers que l'Iva, de Scrap i Pebre, ens ha organitzat a Gandia. Una noia encantadora, emprenedora i molt activa que viu i es desviu per una de les seves grans passions, l'scrap. Gràcies a la seva empenta i vitalitat característica ha sabut tirar endavant amb èxit un negoci que cada cop té més aficionats, sobretot aficionades:) I no m'estranya perquè és un amor de nena!

Heu estat a la seva botiga en ple centre de Gandia o visitat la seva botiga on-line?

Heu visitat el seu blog, Scrap i Pebre, ple de bones idees, recomanacions, tutorials i ara fins i tot video-tutorials? És tota una experta en tècniques i en l'art d'ensenyar, que no és fàcil!

Heu assistit a algun dels seus tallers?

Si es que no para! Us recomano seguir-la si es que encara no la coneixeu perquè aviat us en adonareu que en podeu aprendre moltes de coses al seu costat. Ja m'ho direu!!!

El proper dissabte 12 d'abril i després de gairebé dos mesos preparant-ho tot per fi arriba el gran dia i no sabeu la il.lusió que em fa poder venir a compartir amb vosaltres la meva manera fer scrap.

Al costat de l'Iva i de totes les que ja sé que hi assistireu;) ens espera una jornada scrapera que estic segura que no oblidarem mai:D

Mil gracias Iva por invitarme!

Teniu tota la informació del taller i la seva programació aquí, al blog de Scrap i Pebre, però jo avui us en faré un avanç algo més detallat...per anar fent boca!




10:00 - 11:00h - Llibreta de tècniques

Començarem puntuals a les 10h del matí amb la creació d'una petita llibreta que ens servirà per practicar amb plena llibertat unes quantes tècniques bàsiques i creació de fons originals pels nostres treballs.

O el que és el mateix...despiporre de gesso, tintes i pintures! yeah!! :P








11:00 - 14:00h - Mini àlbum

Una estructura senzilla i molt pràctica que personalitzarem amb les tècniques apreses i amb les nostres fotos i els papers de la ultima col.lecció SODAlicious "cook eat wash repeat" i "pencil lines"!!! No em cansaré de repetir-ho, són genials!! :D (...i els meus preferits, como noooo! :P )







14:00 - 15:30h - Dinar a Mi Dulce Magdalena

...mmmmmmm!!! ;D


15:30 - 18:30 - Canvàs

Espero que encara us quedin forces perquè us he preparat un canvàs on l'estrella principal seran les nostres mans! Prepareu-vos a embrutar-vos…hehehe!:P










I doncs, ja esteu a punt?

Ens veiem aquest dissabte a Scrap i Pebre!



Petons
;)

Esther



1 comentari:

  1. Ohhhhhhh!!! quina bona pinta que fa aquest canvàs!!!! el vull veure!!!

    ResponElimina