Tria el teu idioma...

diumenge, 4 de maig de 2014

Art Journal Challenge nº50 - FAKE

Qui s'anima a participar a l'Art Journal Challenge nº50 de SODAlicious blog?

El tema:

FALS, FARSANT, SIMULAR (català)
FALZ (polonès)
FAKE (anglès)


Tots ens equivoquem i segurament més d'un cop al dia

Qui digui el contrari menteix:)

Perquè la perfecció no existeix i es viu molt més tranquil acceptant aquesta realitat i mostrant-se al món com un realment és, no creieu? Jo sóc de les que penso que tots aquells que lluiten per aconseguir-la es perden en l'intent de ser realment feliços i de disfrutar de la resta de coses que té la vida.

En honor a tots els nostres defectes i errors, aquí us deixo la meva interpretació al repte.


Voilà! ;)
"Cometre errors és millor que simular perfeccions"


No oblideu penjar la vostra interpretació al blog de SODAlicious.

Teniu temps fins el 8 de maig;)


3 comentaris:

  1. ostres! vaig veure la paraula d'aquest més, 'fake' i vaig pensar que no sabria ben bé com fer-ho i trobo que te'n has sortit genial!

    ResponElimina
  2. Esos toques de verde neón me han encantado. Un trabajo genial!
    Petonets.

    ResponElimina
  3. Preciós, m'agrada moltíssim!!!
    Ptonets!!

    ResponElimina