Tria el teu idioma...

dimecres, 14 de maig de 2014

Art Journal Challenge nº51 - CUT IT OUT

I què em diueu del nou tema proposat per l'Art Journal Challenge nº51???


La resposta és:

SÍ, M'HE QUEDAT MOLT A GUST DESPRÉS DE FER-LO


És que a veure, les coses clares i la xocolata espessa.

Mireu, jo no sé si són les meves hormones alterades després de 35 setmanes d'embaràs (que farta estic que tothom m'ho recordi cada cop que em puja una mica el to de veu), la mala llet que tinc a vegades perquè veig que no arribo a tot (i ja m'agradaria ja, ni tan sols tinc preparada encara la bossa de l'hospital, no senyors encara no! què passa?) o els nervis que ja se m'acumulen i se'm mengen per dins…ho confesso estic cagaita! :P

però últimament a més d'un i a més d'una li diria (i de bon rotllo eh??):

-CALLA JAAAA! I CORTA EL ROLLO J...RRR!!!


Així que el tema, ni pintat per desgallitar-me una bona estona sola i ben entretinguda a la meva nova i reduïda habitació de scrap! ;P

Això sí, després de la teràpia, molt millor i us demano disculpes a tots i a totes els que m'heu hagut de patir en primera persona (…ja sabeu qui sou! ;D)

Si com jo, també teniu motius i la necessitat imperiosa d'engegar  a fer KK a algú…hehehe, no dubteu en posar-vos ràpidament "manos a la obra" per participar en aquest repte ;D


Teniu temps fins el dia 22 de maig.

Ànims i força!!

Petonets per tots:)



3 comentaris:

  1. Tu no t' amoïnis que la bossa es fa en un pim-pam, i si et deixes alguna cosa, doncs ja hi hauràn volunaris per anar a casa o a comprar-la!!! Quina merda les hormones fent la punyeta abans i després!!! tu tranqui que totes hi hem passat, mala llet, ploreres, ho faré bé? ho vaig bé? i ara amb 19 anys... que he fet malament? Benvinguda la club!!!!Ptns!!!
    Per cert m' encanta aquest "cut it out"!!! és lliberador!!!!!

    ResponElimina
  2. Molt bona teràpia!!! és normal que estiguis nerviosa, i mentre puguis treure la merda d'aquesta manera...fantàstic!!! a nosaltres ens deixarès aquesta mena d'obres d'art!! m'encanta l'energia del teu art journal!!! Molts petonets!!!!

    ResponElimina
  3. Claro que sí, ni hormonas ni hormonos. Si tienes ganas, a la hoguera todo.

    Que les den!

    T estimo amore! TOT SORTIRA BE!

    ResponElimina