Tria el teu idioma...

dilluns, 26 de maig de 2014

Art Journal Challenge nº52 - DISTANCE


Què se us pot passar pel cap amb aquest últim tema?

DISTÀNCIA (en català)
DYSTANS (en polonès)
DISTANCE (en anglès)

Jo vaig pensar enseguida amb la insignificància que tenen a vegades els Km i les distàncies quan una cosa t'agrada. Suposo que com tot.

Ja ho diu el refranyer català:  Càrrega que plau, no pesa.
"Sarna con gusto, no pica"

És curiós que moltes vegades jo mateixa no em plantejo anar caminant per exemple al centre de la meva ciutat quan la tinc a tan sols 20 minuts a peu i en canvi m'agrada anar a córrer voltejant-la recorrent més de 10 Km en 1 hora.

I és això precisament el que he volgut trasmetre en aquest art journal fent protagonista de la meva història al meu germà. Un amant insaciable del btt i de la bicicleta de carretera. Ves-li al darrera!


;)





Hi ha temps fins el 3 de juny per presentar els vostres treballs al blog de SODAlicious;)



Feliç setmana!

1 comentari:

  1. ja no hi sóc a temps perquè vinc tard, però la pàgina que has fet és molt maca! m'agrada això dels tons de blau al mig i jugar amb els blanc del paper!

    ResponElimina