Tria el teu idioma...

dilluns, 19 de maig de 2014

BLOG HOP! 6è Aniversari Kits de Somni :)

Amb algún altre post ja us havia explicat que aquest mes de maig del 2014 seria memorable.

I ho està sent!

Kits de somni està d'aniversari.
 Ja són 6 anys compartint il·lusions amb tots nosaltres i per molts anys més!

 Després de la ressaca scrapera que deveu portar totes després d'un cap de setmana carregat d'emocions al costat de Dear Lizzy i Janna Werner al gran event de l'any (i que jo m'he hagut de perdre!! aixxx!!) avui ens toca a nosaltres sorprendre a les dues amfitriones, per tan bona feina feta ;)


Mireia, Xènia: Tot el vostre equip creatiu ens hem posat avui d'acord per vestir els nostres blogs de color rosa, el color que indubtablement identifica a KdS com a mostra d'agraïment a tot el vostre sacrifici, dedicació, esforç i il·lusió que demostreu tenir sempre quan feu les coses.

Sou increïbles! No em cansaré mai de dir-vos ho!

I en el meu cas, el millor que m'emporto de tot plegat és la vostra amistat i totes les aventures que hem compartit, compartim ara i estic segura que seguirem compartint sempre;)

Ja sabeu que sou les meves "macarronas" preferides!!!

Disfruteu molt d'aquest dia, descanseu!!!! que ja us ho mereixeu! i comenceu a saltar de blog en blog per veure totes les vostres felicitacions fetes en pàgines 20 x 20 per cada un de nosaltres.

Aquí teniu la meva!






I aquí tots els enllaços als blogs del vostre DT!




Per molts anys més juntes!!!

Us estima mooooolt,

la vostra Esther:)

3 comentaris:

  1. Gràcies, preciosa... El millor del scrap és les amigues que es fan. Macarroneta que ens queda moooolt per viure i compartir!!!

    ResponElimina
  2. M'encantaaaaaaaaaaaaa!!!
    Ptonets!!

    ResponElimina
  3. Me encanta ese estilo. Todavía no he logrado hacer nada así pero ojala un dia me salga algo parecido

    ResponElimina