Tria el teu idioma...

dimecres, 7 de maig de 2014

Novetats al blog i Plantilla KdS Maig - BEACH


Tenim encara un mes de maig per endavant carregat de sorpreses, eventazos i a tope d'scrap!!!

Perquè pels que encara no ho sapigueu, Kits de Somni cel·lebra el seu sisè aniversari i com cada any promet guerra als quatre vents!

Respireu a fons i guardeu forces per aguantar el ritme frenètic que ens espera…!

Esteu preparats?

Jo, sí!!

Suposo que ja heu vist la revista, els fantàstics kits que desde fa uns dies ja són a la venda…

Encara nooo?

Doncs esteu de sort, perquè aquest mes he decidit també ordenar-me…IUHUUUUUUUU!!! 

:D

 A partir d'ara trobareu al lateral dret del meu blog tots els enllaços actualitzats amb els reptes que més m'agraden, notícies, revista KdS, nous kits a la venda, tallerets interessants als que anar... etc, etc, etc


Podeu utilitzar-los per estar al dia igual que jo i no perdre'ns res de res!


Bé, no? :)


Seguim amb els reptes!

Desde d'avui mateix ja teniu al blog de KdS totes les interpretacions a la PLANTILLA de MAIG de l'equip de disseny. Són fantàstiques! Us animo a donar-hi una ullada;)

Aquí teniu la meva:


Espero que us agradi. Fa pudor a vacances!!! mmmmm...hehehe:P

Si voleu participar només heu de seguir les instruccions de la plantilla i penjar la vostra a l'enllaç que han habilitat desde el blog de Kits de Somni

Teniu tot el mes per fer-la

Salut, peles i scrap!






1 comentari:

  1. Una interpretació fantàstica!!!!! Love love looooooove!!!
    Ptonets!!

    ResponElimina