Tria el teu idioma...

diumenge, 15 de juny de 2014

Color del mes KdS Juny - EVERY GIRL IS A SUPER HERO SOMETIMES


El Color Combo que ens proposa Kits de Somni aquest mes de juny...me pirraaaa!!!! :D

Vermell i turquesa, dos colors que m'inspiren força, passió i alhora templança i tranquilitat.

El mateix que em transmeten les dues noies a les que avui dedico el meu treball, la Lourdes i la Maria José. Dues valencianes d'Alacant que vaig conèixer a Gandia, al taller que va organitzar Scrap i Pebre i del que, per cert!, encara no he fet la crònica. Ups! :O

D'aquell taller, no només m'emporto molt bons records sinó que també, juntament amb la Iva, dues grans amigues.

Dues germanes i mares lluitadores, que et carreguen les piles només amb mirar-les per tota l'energia, felicitat i alegria que porten incorporades dins dins del seu ADN :P

Soletes!! Us envio desde d'aquí un petonet enorme i aquest treball que us he dedicat i que espero que en pocs dies estigui a les vostres mans! ;D

Sou les meves HEROÏNES preferides;)

"EVERY GIRL 
IS A SUPER HERO 
SOMETIMES"





Deixeu-vos inspirar per aquests colors, per les magnífiques interpretacions de tot l'equip de disseny i participeu durant tot aquest mes amb els vostres treballs al blog de Kits de Somni

No em digueu que no són xulíssims! ;)



Feliç diumenge a tots!

Esther

2 comentaris:

  1. wow me encantan los colores y me gusta mucho que sobre las manchas hayas dibujado con negro, queda super chulo. Me apunto la idea.

    ResponElimina
  2. Uns colors molt divertits! m'encanta el turquesa i el... maduixa? arriscat però maco!

    ResponElimina