Tria el teu idioma...

dissabte, 7 de juny de 2014

Plantilla KdS Juny - OYE CHICO...

Bon dia!

"Oye chico...relájate y coopera"

Aquesta es la frase amb la que espontàniament un amic meu acaba molts dels seus discursos. Em fa morir de riure cada cop que li sento dir. Jo amb aquest nen l'adoro!!! :D

I és aquesta la frase que m'ha inspirat per fer la plantilla que aquest mes de juny ens proposa Kits de Somni.

Un parell de fotos nostres, fons blanc, papers i pins de Sodalicious, tags de la col·leció "Mojito" de Color Hills i algun que altre motiu més de decoració que tenia a mà.

I tachán!! Plantilla feta;)

Espero que us agradi o que si més no us transmeti l'alegria i bon rotllo que em fa sentir a mi estar al costat de persones com aquestes;)





Teniu temps fins a finals de mes per fer les vostres interpretacions de la plantilla.

No oblideu penjar-la al blog de KdS que cada mes hi ha premi!

Deixeu-vos inspirar per la resta de les interpretacions de l'equip de disseny que aquest mes hi ha 8 incorporacions noves que son la bombaaaaaa!!! :)

Us deixo l'enllaç clicant sobre la imatge:


OYE CHICO ... !!! ;)

Bon cap de setmana a tothom!


Esther


2 comentaris:

  1. Jajaj es genial Esther! quan he llegit "oye chico" m' he imaginat una cubana dient-ho!! ^^ petons.

    ResponElimina
  2. Que bo el LO! M'ha passat com a la LadyLau... m'ha recordat cuba!

    ResponElimina