Tria el teu idioma...

divendres, 15 d’agost de 2014

Color del mes KdS Agost - EL MEU TRESOR


Colors càlids que m'inspiren pau i tranquilitat

Així són els colors d'aquest mes d'agost que ens proposa Kits de Somni pel seu repte mensual.

I per fer-la he preferit crear jo mateixa el meu fons jugant amb els GELATOS i posant en pràctica les tècniques Mixed Media que em va ensenyar la meva amiga i scrapera de les bones Mireia Carbonell. M'encanten els seus tallers! Ho viu, ho sent, ho disfruta i el més important, ho sap transmetre. És un freestyle que t'enganxa i no et deixa parar. 

La meva pàgina acabada, aquí la teniu. El que més em sorprèn és que he aconseguit treballar amb molts colors alhora i estic força satisfeta del resultat final. O potser sóc jo, que mica en mica vaig canviant i veient la vida d'una altra manera. 

Cert és que ara visc cada dia flipant en colors, per què serà? :P
I ójala fós sempre així ^_^





Aquesta és la paleta de colors proposada:




Entreu al blog de KdS i participeu amb nosaltres penjant-hi els vostres treballs. Aquí us deixo l'enllaç:



Molta sort!



2 comentaris:

  1. M'encantaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! El fons amb aquests colors càlids, i tots els detallets!!! Brutal guapa!!
    Ptonets!!

    ResponElimina
  2. Que maco el fons, quins colors més càlids i quina força trasmeten, m'encanta!

    ResponElimina