Tria el teu idioma...

dilluns, 11 d’agost de 2014

Inspiration Blog Hop by OLENNKA & MARTU ALTERADA

Fa uns dies vaig rebre dos correus de dues persones diferents amb una mateixa proposta. Participar en aquest Blog Hop. Per una banda l'Olennka, una scrapera increible a qui admiro molt; i per l'altra, la Martu Alterada, la meva ídol dels Project Life. 
No vaig poder resistir-me a acceptar.

Moltes gràcies a les dues per reconèixer els meus treballs i fer-me sentir tan especial;)
Així que…al lío!
Haig de contestar una sèrie de preguntes. I per una vegada, ho faré també en anglès;)

A few days ago I received two emails from two different people containing the same proposal: To participate in this Blog Hop. They are: Olennka, an amazing scrapper whom I really admire and Martu Alterada, my Project Life idol! 

I couldn't resist myself to accept. 
Thank you girls for recognizing my work and made ​​me feel so special;) 
So … "al lío" (let's go!) ;) 
I have to answer some questions. 
By this time, in english as well;)



1) En què estic treballant ara? 

What am I working on?

Ni jo mateixa ho sé:)
He començat un Project Life per la Carla, la meva nena, però no el porto massa bé. A veure si m'espavilo:)
Tinc tantes coses al cap i damunt de la meva taula...
Sóc bastant desordenada i caòtica. El més normal és que comenci un treball i vagi saltant d'una cosa a una altra. No puc imposar-me un ordre perquè no el cumpleixo. Això sí, vaig fent, vaig fent i vaig fent ...que el ritmo no pare tu!:P

Well, seriously, I don't know:)
I just start one Project Life for Carla, my daughter, but as always I'm late with the timing
I have so many things on my mind and on my table...
I am quite messy and chaotic: I start usually one work and then I jump from one thing to another. I can't plan the things because it's difficult for me to comply them. Anyway, I'm going on…show must go on! :P




2) Com es diferencia el meu treball de la resta? 

How does my work differ from others of its genre?

Suposo que la diferència més gran podría ser que intento expresar els meus sentiments a través de d'art per després reflexar-ho sobre el paper

I guess that the main difference from others might be that I try to express my feelings through art and reflect it on paper 





3) Per què creo el que creo? 

Why do I write/create what I do?

Perquè m'apassiona, perquè em diverteix, perquè m'allibera, perquè em desestressa, perquè no hi ha límits, ni normes a seguir, perquè hi ha moltes maneres de dir les coses i aquesta és una, perquè faig servir tots els sentits i perquè no haig de donar explicacions a ningú, ho faig perquè vull i punto;)


Because I love it, because I enjoy it, because I feel free, because it takes away my stress, because there are no limits, no rules to follow, and because there are many ways of saying things and this is one. Because I use all the senses and because don't have to explain any reasons to anybody and I do it because I want "y punto" ;)






4) Quin és el meu procés per crear? 

How does your writing/creating process work?

Depèn del que tingui ganes de fer però el primer sempre és buidar la taula. L'espai per mi és vital i jo en necessito molt!
No segueixo cap procès, començo jugant. M'agrada provar les meves últimes adquisicions: tintes, plantilles, segells. Ara m'ha donat pels neocolors i els gelatos però segur que demà serà alguna altra cosa. Dels borradors que vaig fent sempre acaba sortint algo de bó i sinó m'ho he passat bé durant una bona estona;)


It depends on what I feel in that moment but the first one is always empty the table. The space for working is vital for me and I need it a lot! 
I don't follow any proces. I use to play around with the things overall with my latest acquisitions: inks, stencils, stamps. Nowadays is the turn of neocolors and gelatos but I'm sure that tomorrow it will be something different. From the drafts, I am always obtaining interesting works. Otherwise, at least I had a good time!







I finalment em toca passar el testimoni a tres superdones a qui admiro, per com són, perquè m'agrada la seva manera d'expressar-se i sentir el scrap, perquè me les estimo molt i perquè són les meves macarronas;)


Us les presento:


Xènia (Xènia Crafts)


Sóc la Xènia i faig scrap des de 2011, tot i que el punt d'inflexió i enganxe total va ser el Scrap & Art de 2012 organitzat per KdS. Allà vaig fer el meu primer LO, vaig experimentar amb el gesso i aquarel·les i vaig conèixer les meves primeres amigues scraperes. El meu estil és una barreja de clean & simple i free style. M'agrada explorar i descobrir, provar noves tècniques i retar-me amb noves dificultats ... Alguns d'aquests experiments no veuen mai la llum: D 
M'encanta aquest hobbie perquè estimula la meva creativitat i el que és millor és compartir-lo amb la gent meravellosa que he conegut durant aquest temps.



Hola! soy Mireia :) conocí el scrap cuando nació mi segundo hijo, Nil, hace ya 7 añitos!y me enamoró al instante. 
A pesar de empezar con el Scrap digital , el "cortapega" me cautivó enseguida y a los pocos meses ya no podía dejar de hacer fotos pensando solo en "cómo las usaría" en mis minis.
Amante del Gesso, las pinturas, los mediums y las acuarelas. tengo un scrap muy Freestyle y suelo crear sin pensar.. sólo dejándome llevar.
Estoy haciéndome un nuevo blog, pero aquí puedes encontrar mi antiguo: www.mireiacarbonell.blogspot.com



I am Elena, a 31 year old girl who after working in many different fields chose the living abroad experience in order to improve my languages and grow personally. I am into dance, culture, literature. Introspective and with temperament, I believe life is a never ending change+learn process. Fail fast, fail often would define my path until now. I have a 5 yer old cat and many diaries

:) I love languages and writing. Scrapbooking is a great pleasure and therapy for me and thanks to it I met some of my best friends.

Dilluns que ve us toca a vosaltres continuar la cadena!




6 comentaris:

  1. M'encanten les teves respostes, tan naturals, tan frresques, tan tu!!!! I el teu scraproom és sensacional. Gràcies per triar-me... És un gran honor que gent amb tant talent pensi en mi com una font d'inspiració.
    Un petonet, preciosa!

    ResponElimina
  2. M'encanten les fotos que has fet i les respostes que has donat!

    ResponElimina
  3. M'agrada saber que no soc la única que va fent, i va fent....
    ah! ensenya'ns el teu scraproom que te molt bona pinta!!!
    petons, guapa!

    ResponElimina
  4. Uoooh! M'agrada molt el teu post! Comparteixo lo del espai vital! Des que em vaig adonar que em sentia alliberada recollint la taula.... No passa dia que acabo una feina que faig neteja!
    Respecte al teu PL: uaaaaaH! Pintassa! Quines ganes de veure'l!
    Sobretot, record que el pots fer mesual o com tu vulguis. Al principi, sempre és raro fins que li trobes el truquillu" i comença a anar més fluid! Mira també quin tipus de protectors et va millor! No ha de ser necessàriament Design A!
    Y ya me callo que m'agrada tant el tema que no pararia! Jajaj
    Muaki! (M'encante les teves 3 super nenes! )

    ResponElimina
  5. A part del teu scrap, m'encantes tu!!!!! m'agrada molt com penses i fas; pot ser em sento identificada!? Molts petons i a veure quand coincidim!!!

    ResponElimina
  6. Esther you are so amazing and inspiring person, I love your works and I hope I could meet you in person someday ...

    ResponElimina