Tria el teu idioma...

dimecres, 27 d’agost de 2014

Plantilla KdS Agost - COSA BONICA, LA MEVA LOLA!

Coses boniques en aquest món n'hi ha moltes però com la meva Lola ben poques!

L'estimo amb bogeria de la bona i jo sé que ella ho sap però últimament la tinc una mica tristota.

L'arribada d'un nou membre a la família li ha tret tot el seu protagonisme i em sembla que això no li ha agradat gaire.

Ens observa sempre amb el cap cot amagada a una certa distància. Veig els seus ullets tristos mirant-nos fixament per tot arreu: sota la taula, entre dos mobles, a través d'un vidre...

Sé que no ho està passant bé i que està enfadada amb mi perquè ja no només som ella i jo sinó que ara hi ha una macarroneta petita petita que es passa el dia enganxada a la seva Esther.

Com m'agradaria saber què li passa pel cap...

Però el seu cor és bó i enmig de tota la seva confusió no se separa d'ella. Quina tiparraca!
Sap del cert que en el fons té una nova aliada a la seva vida i bona còmplice en les seves futures aventures;)

Cada matí quan ens llevem el primer que fem la Carla i jo és anar-la a veure per despertar-la a petons. Bon diaaaaa Lola! No triga en reaccionar remenant la seva cua, un ventilador a màxima potència, acota les seves orelletes i s'acosta poc a poc als peus de la Carla. Els hi llepa, primer un, després l'altre, els hi deixa plens de babes i se'n va, hehehe! La Carla se la mira i somriu...

Ai la meva cosa bonica, si em fas patir! :)

He volgut compartir amb vosaltres aquesta història perquè m'imagino que són moltes les famílies que passen o han passat per una situació semblant. Sí, ja ho sé, són animals i no persones, però formen part de la nostres famílies i aquells que els tenim, vivim patint per ells i estimant-los, sentint-los i tractant-los com a un membre tan important i imprescindible com la resta. 

Com s'estimem!






Pensant en ella, la meva gordi, vaig fer aquest treball utilitzant l'sketch que Kits de Somni ens proposa per aquest mes d'agost.

Visiteu el seu blog i veureu la de treballs que us han preparat la resta de l'equip de disseny. Us encantaran! Ho podeu veure aquí

A més a més, si us agrada el fons del meu treball us he preparat un tuto la mar de xulo perquè pugueu fer-lo vosaltres també utilitzant la mateixa tècnica. El trobareu al blog de Kits de Somni. Cliqueu sobre la imatge per accedir-hi:)

11-resultado

Esther:)


4 comentaris:

  1. hola guapa! te entiendo perfectamente, Diva hizo exactamente lo mismo... con el mas a mas de que a ella la hemos pillado bien viejita a la pobre, con lo cual, encima piensa. hombre!! a mis años, como me hacéis esto!!! Pero al mes reacciono mejor, ahora hemos vuelto atrás, Juliette gatea como una loca, y no le gusta que vaya a su cama, a su agua, a sus juguetes... le pega lametones pero también se enfada, como a la hermana mayor que le quitan su juguete, y es normal.... es tener siempre el corazón partido!!! yo espero que tal y como nos dijo la etóloga, cuando ande, todo cambié y ya lo normalice más...
    un beso enorme preciosa, y Lo es una pasada de bonito!! me encanta lola y el lo

    ResponElimina
  2. És una passada!!! M'agrada moltíssim, el plantejament, la gama cromàtica, les fotos,... tot!!! I ànims... ja veuràs com poc a poc tot torna al seu lloc!!
    Ptonets!!

    ResponElimina
  3. Jo tinc dos gossos i un gat i sempre que conec gent que acaba de tenir fills i tenen animals els hi pregunto com reaccionen...la majoria no ho porten massa bé, ja a vegades considero que els hi fem poc cas (poc cas comparant amb els anys que viuen amb nosaltres,els hauriem d'estar sempre a sobre per aprofitar el poc temps que compartim amb ells) però quan hi ha un nou membre suposo que s'han d'adaptar i de la mateixa manera que quan hi ha germans petits, els grans ho pateixen el mateix els hi passa als animals... en fi, que tot s'acabarà posant a to i cambiarà quan la nena creixi més... ah bé... i el LO m'ha agradat molt :)

    ResponElimina