Tria el teu idioma...

dimecres, 24 de setembre de 2014

SODAsketch#9 - U are amazing & So much Fun

I diu la dita popular:

Bon temps pel septembre, millor pel desembre!

I es que si seguim així, al desembre amb calça curta:)

Aprofitant aquest bon temps estival a principis d'aquest mes vam decidir marxar de vacances. oooooooooohhhh...siiii!!! :D

Una setmaneta a la muntanya disfrutant de la pau i tranquilitat que s'hi respira no va mai malament a ningú!


Inspirador? També! Perquè jo no marxo mai sense el meu kit de supervivència:)

A la recerca d'algun que altre moment del dia que m'agrada sempre autorregalar-me, vaig aprofitar per crear la meva interpretació del sketch#9 de SODAlicious que avui us ensenyo





En fi, llàstima que tot lo bó s'acabi tan ràpid! :D



Per a tots aquells que vulgueu participar al repte aquí teniu l'enllaç al blog de SODAlicious. A més a més hi trobareu les interpretacions de totes les meves companyes d'equip que són fantàstiques! Ja coneixeu a les noves incorporacions?? ;)


No us encanteu que demà s'acaba! :P

(...com sempre, vagi tard!!)

Feliç inspiració!


esther


1 comentari:

  1. Quin entorn més xulo per posar-te a scrapejar... Encara que tu, treballis on treballis crees maravelles!!! Com m'agrada!!! Amb el que em costa a mi fer servir el vermell i el que m'entusiama veure com el fas anar tu amb tanta soltura.
    Petonets, artista!

    ResponElimina