Tria el teu idioma...

dimarts, 28 d’octubre de 2014

Art Journal Challenge nº57 - GOOD THINGS

S'acaba aquest mes d'octubre i jo sense ensenyar-vos encara la meva interpretació mensual de l'Art Journal Challenge de SODAlicious.

Em passen les dies VOLANT! M'estaré fent gran? :O


Al lio!...que se'ns acaba el temps! :)


Tema d'octubre:

"COSES BONES"(català)
"DOBRE RZECZY" (polonès)
"GOOD THINGS" (anglès)

I què voleu sinó que em passi pel cap quan penso avui en una cosa bona? Si és que el millor que m'ha passat mai és conèixer-la a ella, la Carla:) 4 mesos més tard del millor dia de la meva vida i encara estic em sento flotar dalt d'un núvol quan me la miro;)


Aneu pensant en totes aquestes coses bones que omplen les vostres vides i animeu-vos a compartir amb nosaltres la vostra interpretació d'art Journal al blog de SODAlicious

Segur que en teniu moltes per explicar!

Teniu temps fins el dia 30
...PASSAT DEMÀ!!! ;)

Aquí us deixo l'enllaç:



3 comentaris:

  1. Sí que és una cosa bona aquesta nena bonica que tens!!!! Una pàgina molt xula

    ResponElimina
  2. Quina passada de pàgina!!! Estic enamorada del teu journal!!!
    Ptonets!!

    ResponElimina
  3. Ostres, és una passada, Esther, m'encantaaa!! La teva peque és una preciositat! :-)

    ResponElimina