Tria el teu idioma...

diumenge, 7 de desembre de 2014

6 Postals de NADAL en 30 minuts - Tutorial pas a pas

Arriba desembre i comença la febre nadalenca...aiiixx!! ;D


Que sí, que sí! 
Que ja tenim aquí el Nadal!

Que encara no estàs a punt?

Doncs espavila perquè els dies passen volant!

Jo ja tinc una tongada de postaletes de Nadal fetes:D


Aquest any m'ho havia de muntar ben fàcil. Desde que ha nascut la Carla tinc molt poc temps per autodedicar-me. I ja que el dia segueix tenint 24 hores he hagut de trobar la manera d'exprimir-lo i aprofitar-lo al màxim. Costa, però mica en mica ho vaig aconseguint:)

No voldria pas perdre el poc temps que tinc lamentant-me, així que "al lío" que tenim feina! :P

Seguint la dita, "no deixis per demà, el que puguis fer avui" i una proposta de col·laboració que vaig rebre de SELLOS DE GOMA, durant el mes de novembre ja em vaig posar a fer algunes postals de Nadal. I no només les vaig fer sinó que vaig aprofitar per anar fent fotos de tot el procés. Sabia que un moment o altra trobaria l'estona per fer aquest tutorial que avui us ensenyo. Bien! :)

Un pas a pas molt senzill per fer 
postals de Nadal de 6 en 6 
i en menys de 30 minuts!

Bàsicament es tracta de preparar un fons únic en una cartolina blanca de 30 x 30, tallar-la en 6 trossos iguals de 15 x 10 i acabar de personalitzar cada postal amb els teus segells nadalencs preferits.

MATERIAL que necessites:

- 1 cartolina blanca 30 x 30

- Cartolina craft
- Troquels varis
-Plantilles varies
- Aquarel·les
- Gesso blanc o pintura acrílica blanca
- Tinta xina 
-Segells i tinta d'estampar


Els protagonistes de les meves postals, els SEGELLS!

I els que he fet servir jo, IDEALS!
Sellos de Goma, una empresa catalana amb més de 30 anys d'experiència en la fabricació de segells de goma personalitzats, s'ha llençat al món de l'scrapbooking i aquest any ha tret una col·lecció preciosísima de segells de Nadal en català i en castellà.  
GENIALS! :D

A més, al seu blog hi trobareu mil i una idees i tutorials. Si busqueu idees per aquest Nadal, no us perdeu la seva secció nadalenca, ho ho hoooo!! :D






Postals de Nadal - Pas a Pas

1.- Començarem destrossant la cartolina craft.

Sí, sí, ho he escrit bé: DESTROSSANT:)
Talla-la amb els dits en diferents mides i els trossos més grans troquela'ls amb estrelles, rodones,...el que tu vulguis o tinguis més a mà.

2.- Enganxa els trossos sobre una cartolina blanca de 30 x 30. No segueixis cap ordre i no pensis, només enganxa!



3.- Cubreix amb gesso blanc (o pintura acrílica blanca) tota la superfície utilitzant plantilles, les que tinguis, i deixa-ho secar.




4.- Amb un o dos colors d'aquarel·les, o neocolors, dóna punts de color a diferents parts del full.




5.- Finalment, escampa-hi unes quantes gotes de tinta negra.



6.- Us ha de quedar més o menys així:)



7.- Un cop sec, talla les teves postals.

Jo les he tallat 15 x 10, així me'n surten 6, però pots fer-ho en mides més grans o més petites si en vols més o menys quantitat per full;)

8.- Un cop tallades, dona-ls hi la forma desitjada estampant els teus missatges nadalencs amb els segells.
Pots acabar de decorar-les enganxant estrelletes de fusta o altres motius nadalencs que t'agradin.









Què us sembla? A què molen?
:D

Amb aquests tutos tan fàcils no teniu excusa. Vinga tots i totes a fer postals! 


Bones Festes i Bon Nadal!!!

Ho ho hooo :D


Esther


11 comentaris:

  1. Molt bona idea!! I ben fàcil!!!!!!! Gràcies pel tutorial!!! Ptonets!

    ResponElimina
  2. a mi no me queda asi ni de coña!!! si es q tu tienes el toque!!!

    ResponElimina
  3. Són xulíssimes!!! Però és que tu tens gracia guarrejant. Les meves semblarien ...... una caca jajajaja.
    Precioses!
    Molt bon nadal bonica

    ResponElimina
  4. M'encanten Ester, m'has donat una idea genial per fer-te un scraplift a l 'escola, però molt em temo que quedaran una mica curro 😜.

    ResponElimina
  5. Postals pim, pam, pum! I pensava que jo era ràpida! Jajaja! Estan xulíssimes.
    Petonets

    ResponElimina
  6. Lo tuyo si que es efectividad, me encanta el resultado!! Y además en un plis plas!
    Un beso guapi !

    ResponElimina
  7. Ets una crack!!! Precioses!!
    Ptonets!!

    ResponElimina
  8. com es nota que era pont! jo també em vaig liar a fer postals de nadal en serie! en uns tarda em vaig fer les de tota la família! jajajaja

    m'agraden molt en clor blau!

    ResponElimina
  9. Vull que m'adoptis! A veure si així aprenc a fer coses tan xules en un plis! jaja :D
    Molt guai Esther! Bon Nadal!!

    ResponElimina