Tria el teu idioma...

diumenge, 14 de desembre de 2014

Art Journal Challenge nº59 - HOT & COLD

Fa un fred que pela aquests dies, per fi arriba l'hivern!! :D
I no hi ha res millor a fer en aquests dies grisos que estar-se a casa calentoneta ben a prop d'una finestra amb un café amb llet molt calent a les mans:)

D'això va l'últim Art Journal Challenge d'aquest 2014 que ens proposen al blog de SODAlicious, "fred i calent", i això és precisament el que vagi fer jo l'altre dia mentre m'inspirava per fer aquest art journal.

Rebuscant il·lustracions a Pinterest vaig trobar aquesta, una noia amb tal monyo igualet al meu hahaha!

:P





Ràpidament, bolígraf en mà, em vaig posar a dibuixar-la. 

I mica en mica, tot va anar prenent forma i caliu...








...et voilà! 



 Recorda que si vols participar només has de penjar la teva interpretació al blog de SODAlicious. Entra-hi i inspira't amb les magnífiques interpretacions hi trobaràs.

Tens temps fins el 29 de desembre:)

Bona setmana a tots!

Esther


2 comentaris:

  1. Tens un art que no te l'acabes, reina! Sempre ets capaç de fer coses noves i diferents... Quina crack!
    Molts petons!

    ResponElimina