Tria el teu idioma...

diumenge, 28 de desembre de 2014

El meu *** Diari de Nadal *** - X-MAS!

Els primers Nadals de la Carla no es mereixen menys que el super diari de Nadal que li estic fent. 

Quan sigui una mica més gran i ho pugui entendre se'n farà creus de la cabra boja de mare que té. Ara que jo només espero que s'assembli una micarroneta a mi i valori tots aquests records passats a paper tant i tant especials que compartim juntes. Potser li agrada i m'ajuda i tot!

 Diuen que "la cabra siempre tira pal monte", no? :D



Pels que no sapigueu què és això del diari de nadal us explicaré una mica de què va:

La idea originària és de l'Ali Edwards. Ella té la marca registrada amb el nom de Decembrer Daily que tothom coneix. Es tracta d'anar documentant en un miniàlbum de fotos i a mode de dietari personal els primers 25 dies de desembre, és a dir, fins al fum fum fum, el 25 de desembre, fum fum fum :)

Evidentment de tot se'n poden fer versions i adaptacions i jo prefereixo documentar-ho des de el pont de la Puríssima (6,7 o 8 de desembre) fins al dia de Reis, saltant-me els dies que no tinc res a explicar i allargant aquells que més m'agrada recordar. 

Val a dir que aquest any no m'estic saltant cap dia!

...no sé perquè serà :P



La veritat és que aquest any vaig començar a fer-lo molt aviat. El passat mes de novembre vaig assistir al taller que la Nulka va fer a Barcelona. Vam fer el nostre diari de Nadal amb una edició especial de productes SODAlicious!

Amb material així només poden sortir coses boniques:D



La idea, molt simple. Una estructura oberta amb anelles on es pot anar afegint a mesura que el vas fent tot el que vulguis: notes, sobres on guardar les fotos secretes, postals de nadal, transparències, separadors,...

Jo he afegit també papers de l'ultima col·lecció, la de Cosy Moments, i he utilitzat targetes i postals de les més canyeres que han fet a SODAlicious (ME, MYSELF &I , SARCASM i FUCK IT) per anar escrivint al darrera tot allò que vull recordar d'aquests dies.

Voleu veure com m'està quedant?

gordito, gordito...!

:D



Aquí us presento el meu diari de Nadal 2014!
























Espero que us hagi agradat i us serveixi d'inspiració per fer els vostres!

Podeu trobar el meu diari de NAdal publicat també al blog de SODAlicious;)

Bones festes!


esther:*

6 comentaris:

  1. m'agrada molt com t'ha quedat! jo el tinc tal qual va sortir del taller però m'has fet agafar ganes de posar-m'hi! jajaja

    ResponElimina
  2. Em xifla i em rexifla i m'encanta i em torna boja!!!! T'he dit que m'encantaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! És una passadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Esther!!!
    Ptonets!!

    ResponElimina
  3. Ja el vaig veure al blog de Soda i m'entusiasma. És preciós i amb les fotos tan boniques que has fet servir encara llueix més.
    Un petonet artista!

    ResponElimina
  4. Preciós!!! les fotos genials!!!!!!
    el meu s' ha quedat tal qual!!!!
    Una abraçada!!!

    ResponElimina
  5. Joder me encanta!!!!! (sí, hablo muy mal, lo sé...) me gusta muchisimo y con esas pedazo fotos aun mas! a Carla cuando sea mayor le va a encantar! las vamos a volver locas con tanta foto y diario...

    Besitos!

    ResponElimina