Tria el teu idioma...

dimarts, 16 de desembre de 2014

Remember SODAlbum - U&me

Són molts els treballs que "a lo tonto" vaig fent al llarg de l'any, però moooolts eh? Encara me'n faig creus d'on carai trec tot aquest temps:D

Alguns els publico al blog, altres els regalo, molts me'ls guardo a l'estanteria de casa... però també n'hi ha uns quants que es publiquen en altres blogs, com al de SODAlicious, de qui formo part com a integrant del seu equip de disseny desde ja fa gairebé un any sencer...

Ós pedrós! Com passa el temps de ràpid....mare de Dèu Senyooor!
:O

Sigui com sigui, per deixadesa, per falta d'organització o perquè tinc altres prioritats, vaig deixant que passi el temps sense recopil·lar-los aquí, al meu espai personal, dins aquesta caixeta de coses meves que em fan feliç.

Així que ja fa unes setmanes que m'he posat a endreçar fotos, carpetes i projectes varis del meu ordinador per poder anar preparant tots aquests posts que encara tinc pendents de publicar i que no vull deixar perdre

A veure si ho aconsegueixo abans que s'acabi l'any:D 
(hahaha! ni en bromaaaa, eh?)

De moment, aquí el primer, que ja és tot un pas endavant;)

Un dels meus SODAlbums preferits, que vaig fer durant el mes d'abril per cel·lebrar el quart aniversari de la reina de casa, la nostra LOLA


El que em va donar de sí aquesta antiga col·lecció de papers de SODAlicious!

CROSSED MY MIND

Eren genials per qualsevol treball! Voto perquè els tornin a fer i posar a la venda per favorrr!!!  

:P











Aiiiixxx!! És que me la menjo un dia a aquesta Lola mevaaa 

:P

Esther

2 comentaris:

  1. M'encanta, nena!!!! I em sembla genial que ens ensenyis totes les cosestes boniques que has fer i tens amagadetes por ahí! ;)
    Petonets

    ResponElimina
  2. Com m'agradaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Brutal guapa!!
    Ptonets!!

    ResponElimina