Tria el teu idioma...

dimecres, 14 de gener de 2015

Art Journal Challenge nº60 - WISH

Amb el d'aquest mes, ja són 60 els diferents temes d'art journal que ens han anat proposant al blog de SODAlicious des de que van inauguarar el seu blog, aviat farà 3 anys.

Avui toca el torn a la paraula WISH (desig)

Diuen que quan en demanes un, has de tancar els ulls, desitjar-lo ben fort i guardar el secret per sempre més. Així he volgut interpretar-lo jo.

Vaig obrir la meva llibreta i vaig començar a escriure totes les coses que desitjo per aquest 2015. Després vaig tapar-los amb trossos de paper a mode de collage i vaig tornar a enblanquinar les pàgines amb una bona capa de gesso. 
Hi ha també un missatge amagat que es pot veure a contrallum: PAINT YOUR DREAMS (=pinta els teus somnis)...I això és precisament el que vaig fer llavors: Tinta negra escampada, lletres que volen i pintura acrílica fucsia aplicada amb les meves mans.




 Les lletres de WISH les vaig escriure ben grans i amb un llapis en una cartolina negra. Després les vaig retallar.

Fet!




Ara només em falta esperar a que es cumpleixin tots:)

Recorda que si vols participar a l'art Journal Challenge només has de crear la teva interpretació i compartir-la al blog de SODAlicious. Aquí us deixo la porta d'entrada;)


Hi ha temps fins el dia 27 de gener


Bona niiit!

Esther

2 comentaris:

  1. Hauries d'assegurar aquests ditets tan fantàstics que tens i que creen aquestes meravelles, com fan les famoses.
    M'encanta i espero que ser compleixin tots els desitjos que hi ha aquí amagats... Perquè t'ho mereixes!
    Petonets

    ResponElimina
  2. Hi Esther, A group of us in Canada are challenging ourselves to get inspiration from many girls around the world and you have been one of our inspiration recently. Just wanted to say a quick hello from Canada and say that I truly admire your work, if you want to see the page I made from your inspiration, you can follow this link: http://fringuetteart.blogspot.com/2015/02/la-route-des-scrappeuses-2.html Have a great day !

    ResponElimina